Kärleken väntar.

Jag som faktiskt bestämt mig för att gå och lägga mig i tid, hmm jaa hur blev det med den saken? Inte alls, sprack direkt. Trots tjat från mamma. (Va illa det där lät) Jaa jag är över 18 och 19 för den delen och tar hand om mig själv. Haha. Men hon gav mig rådet att gå och lägga mig i tid för att för en gångs skull slippa min huvudvärk en dag iallfall. =)
Men jag BÖR verkligen gå och lägga mig typ nu. Ja, nu. Nu nu nu. Så kommer jag sitta här en timme till och sedan så, jaa jag borde gå och lägga mig. Så tjoff har tiden flytt iväg. Men jag ska inte lägga mig senare än igår iallafall, 5 på morgonen är inge bra om man har tider att passa märkte jag. Hihii. Jag måste skärpa mig inför Sälen. Jag är överlycklig för att vi får gratis liftkort! Gah. Kan inte bli bättre.
Jag har fullt upp alltså, kom på det nu, jag bara planerar in massa saker men tänker inte på om det krockar. Som tur är har jag lyckats hittills pussla. =)
Imorgon hoppas jag att S hinner hjälpa mig en smula med min lugg. Haha. Jag vet jag är hopplös. =)
Bäst man lägger sig så jag orkar morgondagen med tandläkarbesök med mera.

Jag vet att du är värd någonting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback