Huvudvärk.

Har inte haft det på ett tag och det känns hur skönt som helst, förvisso har jag varit magsjuk och haft feber istället men det hör inte hit. Förut hade jag huvudvärk dagligen, så då var det verkligen något jag bara absolut fick stå ut med. Nu har jag säkert inte haft det på hmm jaa säg kanske 2 veckor åtminstone? Det är nästan rekord =) Men så jobbigt när man får. Jag vill inget annat än att lägga mig i min säng igen och dra täcket överhuvudet och lyssna på tystnaden.
Jag har försökt vila en timme och trodde att det skulle vara botmedlet men icke, så nu får jag ta värktablett istället. Hatar att träna med huvudvärk. Så jag hoppas verkligen att jag slipper det. Blää.

Please take it away from me!


13 dagar kvar till Sälen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback