En söndag utan ångest.

Känns så befriande att veta att man slipper tänka på att  "ååh nej jag måste gå upp tidigt till skolan imorgon och så var den här helgen slut!" Det behöver jag inte för det är LOV!! Så jävla underbart. Men det hade ju varit mer underbart om man slapp huvudvärken som förföljt mig i hmm jaa 4 dagar är det nu va? Varför? Ge upp! Ingenting hjälper så nu skiter jag i att jag har den.
Igår var det spelkväll med, Alle, Jacop och Cissi. Fy fan va roligt det var! Jag skrattade så jag grät många gånger. Och som vi tidigare konstaterat, jag är ingen hejare på bowling alltså... Jacop har Nintendo Wii som är ett nytt spel som just kommit ut så vi testade det, bowling och golf. Ett gott skratt för oss alla. =) Man kan ju säga att det blev ganska sent också, kom hem vid kvart över 5 imorse. Galet har inte kommit hem så sent på länge, om man bortser krogen =) Men det var i vilket fall så himla roligt och jag tycker verkligen vi gör om det.
Idag då, jag ska hem till Emilia för att ha en liten myskväll, Jenny kommer dit också. Camilla och Nathalie kunde inte tråkigt nog. Men det kommer bli super mysigt, lite mat, spel och massa tjejsnack som vanligt. Haha =) Kul att man kan hitta på något en söndag faktiskt, och ovanligt att man har ett helt hus för sig själv och inte behöver bry sig speciellt mycket om tiden heller. Great! =)
Oj oj, ska dit snart, bäst man springer och gör sig lite klar iallafall. =)

Great balls on fire...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback