Efter regn kommer solsken.

Det stämmer. Och jag längtar tills dess. Inte för att det regnar nu eller så men jag längtar tills dess iallafall. Det är så mycket ordspråk som stämmer in just nu. Konstigt nog känns det inte så jobbigt som jag trott, men jag längtar inte tills den dagen kommer om man säger så.
Något jag längtar till är att komma hem och slippa passa tider på kvällarna hela tiden och bara ligga och följa massa bra program som man aldrig hinner se och kunna röra på sig när man själv vill. Som till exempel på helgerna eller gå till gymmet när man känner för det. SÅ vill jag ha det. Det är inte riktigt så just nu. Ångest. Det är sådan lycka när man får slippa, men i sin tur världens ångest när man måste gå.
Allt har för - och nackdelar det har jag märkt. Hoppas jag hittar mer fördelar nu när allt varit så sjukt rörigt. Att vinden vänder någon gång. Jag tror faktiskt inte det kan gå mer motigt nu om jag tänker efter. Så jaa då vänder det nog nu =)

Någon slags verklighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback