Du.

Det är över nu. Jag kommer ihåg alla dagar med dig. Men det är över nu.
Du kommer alltid att vara speciell för mig. Jag vet att vi hade våra dagar och stunder tillsammans som inte var bra, framför allt inte nu senaste tiden. Vi har gått igenom mycket tillsammans du och jag, också klarat av mycket och många jobbiga stunder men det är så kärlek är. För det jag har upplevt med dig i snart två års tid är verkligen kärlek. Har aldrig någonsin känt så här och heller aldrig blivit så älskad som jag blev av dig, det är verkligen obeskrivligt.
Nu får man tänka på alla bra stunder vi har haft istället för att tänka på den senaste tiden som var värre än något vi gått igenom. Bättre att tänka positivt om det vi hade som till exempel, alla kryssningar (oj oj oj det är en hel del och lite till, gjorde vi annat?) Egypten en vecka i november, det är absolut bästa resan verkligen en svårslagen 1a. Alla våra biobesök (det blev en del) och alla våra besök i skärholmen och kungens kurva, vi kunde verkligen inte slita oss och du jublade varje gång jag gjorde impulsköp. Dom mysiga hemmakvällarna med film och godis (tror vi såg alla filmer som fanns då alltså) tvspel, oftast bilspel såklart (jag blev otroligt svårslagen senare måste du erkänna också? =)) När vi äntligen bestämde oss för att röra lite på oss och började gå på långpromenader. Alla fina saker du gjort för mig, blommor med bud när jag låg hemma och var sjuk (vilket vi började förhållandet med iprincip, hostade ikapp) glömmer heller aldrig min 18års present från dig, finaste jag kunde få! Och inte att förglömma våra permanenta besök på akuten/sjukhuset, vi har ju klippkort där du och jag. Förra vinterns besök i flottsbro, hela två stycken dock slutade det sista besöket väldigt illa men vad gör det egentligen, du var ju där.

Det finns så mycket som vi gjort, det här är bara några av många fina minnen jag har med dig. 1år och nästan 10 månader kom vi igenom tillsammans och jag är så glad att du hittade en plats i mitt hjärta. Det som kommer finnas i minnet är dagarna innan jag opererades, har verkligen aldrig känt så som jag gjorde då. Jag var i himmlen!
Jag fick killen jag spanat på en längre tid. Det glömmer jag aldrig. Jag glömmer aldrig dig. Vi har nu en resa som väntar i sommar och jag ångrar inte att jag bokade den med dig och våra vänner, det ska nog gå bra. Vi tog det här beslutet tillsammans och det känns skönt, vi är ju inte ovänner på något sätt. Vi kom bara inte överens med dom högre makterna något mer. Jag tror att det här var vad som skulle hända och att chanserna finns att det blir du och jag igen, men det behöver inte bli så i slutet, men önskningar har ju uppfyllts tidigare?


Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och minne, J...

Kommentarer
Postat av: Alex

Men hallå...Hur gick det till? Stackars dig gumman men du hittar nån bättre, och speciellt någon som behandlar dig bättre än som han har gjort sedan jul. Det är inte tillåtet.Puss å Kram

Postat av: Angelique

Det är okej :) Vi kom överens om att det blev bäst så här :)
Puss å kram

2007-02-06 @ 17:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback