8de februari.

Japp, som egentligen vilken torsdag som helst. Sitter dock på praktiken just nu, på konferensen. Det blev lite kaos så här på morgonen, haha så går det när man är ny och själv. Min handledare Martina sa igår att hon gärna börjar kl 9 istället för kl 8 och att om det gick bra fick jag börja 8 och starta upp allt. Vad har man för val? Ganska skönt att vara här uppe själv i och för sig. Men så kommer det ett gäng danskar och ska ha ett konferens rum som inte ens är bokat för idag och jag blev något förvirrad, Magnus också som kom upp och undrade vad dom gjorde här och kollade om det fanns ett rum ledigt åt 6 personer. Haha aa det dom tog sa jag då. Så han i panik ringer Martina och frågar vad vi ska göra. Vi fick ordna rummet för de där 6 personerna såklart och dom andra danskarna fick sitta kvar. Martina ska kolla med dom senare när hon dyker upp. Det visade sig också att danskarna har pratat med receptionen och inte med oss så dom bara klampade upp här, men vad ska man göra? Bara låta dom gå in. Tyckte Magnus också.
Lite sällskap har jag haft ändå, Nathalie i brist på annat där nere i receptionen kom upp hit, precis som igår, fast då kom Nor upp också. Skönt att ha några att prata med faktiskt =)
Så Nathalie du är så varmt välkommen upp igen när du har tråkigt! Hon lär komma hit om typ 10 min igen iallafall. Hehe.
Tycker synd om henne, hon får knappt göra något, börjar 7 och har inget att göra iprincip. Kul. Jag får göra allt här uppe, som sagt jag startade upp allt själv imorse, med hjälp av Nathalie som varit här uppe när jag jobbade i frukosten.

Jag fick min första "blåtira" igår också, syns inte såå mycket iallafall, hoppas jag? Det är bara lite prickigt under ögat men ändå, hur snyggt är det? Spelade nämligen träningsmatch mot ett yngre grabb lag, det är bra tufft faktiskt fast man inte kan tro det. Klart obra att spela dock när man är sjuk men vad att göra? Kan ju inte bara vara hemma känns det som. Sen att jag säckade ihop är en annan sak, fast det var för att jag åkte i golvet och slog i mellangärdet (stavas det så?) och då hade jag redan sprungit som en idiot i 40 min (kändes rätt tungt faktiskt)
Så när jag äntligen kom hem var jag heeelt slut. Har inte fått astmaanfall på hur länge sen som helst, men grattis när jag åkte i golvet igår kom det. Usch hatar det! Dock var det inte så farligt som det brukade vara men ändå aldrig roligt att få. Så idag har jag ont överallt, framför allt i bröstkorgen.

Well well om man ska ta sig en vindruva kanske?

Time after time...

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vilket ansvar de har lagt på dina axlar!

Postat av: Angelique

Hehe det är så det är där vettu :) Iaf på konferensen, det är rätt roligt faktiskt! Mindre roligt om man inte vet något om någon frågar :P Men inte så svårt att ta reda på :)

2007-02-08 @ 16:51:00
URL: http://aangelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback