i sundsvall.

Sitter hos min farbror för tillfället och myser lite. Har varit här iprincip hela kvällen, eller iallafall efter middagen så gick familjen och farbror över. (Han bor bara en backe ifrån farmor, mycket smidigt..) Anledningen till att vi gick hit nu såhär dagen innan hemresa var för att han skulle fixa min lillebrors dator (han jobbar med sådant där elektronik tjafs) så medans allt det där ordnades kollade vi på nya Harry Potter filmen min bror fått i julklapp. Bra faktiskt måste jag säga. =)
Har haft en otroligt mysig jul som alltid här uppe (trots snöbristen) fick fina julklappar, pengar, en tunika, guitar hero 3 (verkligen the grej of the day för våran familj) lite filmer och smått och gott man får till jul liksom. Jag har ju (o)turen att fylla år redan i januari så jag får ju snart presenter igen. Gammal blir jag också, snart pension för min del tror jag. Funderar på det iallafall.
Idag har varit en lugn dag, skön trots huvudvärk och massor av mat såklart. Huvudvärken kom jag på orsaken till vid middagen. Det är ju faktiskt ett år sedan sist.. Jag tänker på dig. Vila i frid.
Och jaa här hos farbror har vi bara chillat som hela vistelsen här uppe. Det är det som är så bra med att vara här, mat och bara slappa utan att ha ångest. För sedan när man kommer hem då är det verkligheten som väntar. Utan tvekan.
Men imorgon kommer jag hem och det ska också bli skönt på sitt sätt, såklart att få träffa Victor och mellandagsshoppa haha. Annars jaa är det väl inte mycket mer. Förhoppningsvis få tag i ett jobb innan jag blir gammal. Annars dör jag.
Nåja, det blev en liten update såhär från norrland så bäst jag kilar. Ska snart gå hem till farmor och lägga huvudet på kudden och kanske kolla på filmen Offside jag fick i julklapp =)

make love not war...

Kommentarer
Postat av: stina

låter great att du haft en underbar jul (: när fyller du år? jag fyller den 6:e januari så jag får också snart igen paket, fan du fyller ju 20 va? :O blir det någe party då? :) Puss / Stina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback