trötter.

Tack hostmedicin. Känns som att man skulle kunna somna när som helst faktiskt. Funderar starkt på att gå och vila en stund, eller iallafall lägga sig och läsa. Hinner inte vila allt för länge heller träningen börjar kl 17, ska då självklart inte träna med alla dessa mediciner jag proppar i mig just nu men ner dit ska jag väl ändå. Funderar på att ta en promenad när jag ändå är där nere, det behöööövs! Orkar inte sitta på en bänk i 1h 30min direkt, ganska långtråkigt.
Fick mejl idag från stadium sickla/nacka också att dom har börjat med urvalsarbetet och kommer höra av sig så fort som möjligt, hoppas hoppas. Fast jag tror inte jag får det dock men hoppas kan man alltid. Något jag både hoppas och inte hoppas på det är att jag får jobba lite med pappa imorgon. Måste ha pengar för snart kommer jag vända och vrida på mina få ören jag har kvar och det blir inte roligt. Mår dåligt av tanken på att inte ha jobb, plus att vara sjuk så man inte kan träna, alltså vad gör man egentligen? Ingenting. Usch.
Ska iallafall fortsätta och förbättra min kost, det är alltid något. Än så länge har det gått hyffsat, kan gå mycket bättre vill säga. Försöker iallafall hålla mig till godsakerna på helgerna. Men det krävs mer engagemang (shit staavning?)
Idag började min bror i skolan, gymnasiet. Lillen har blivit stor. =) Han har börjat i mitt gamla plugg, Tumba Gymnasium. Lycka till bruuschaan!
Ska väl förhoppningsvis övningsköra lite idag också. Får bara se till att jag inte är allt för trött för då går det ju liksom inte. Blää. Kan man inte bara få det där körkortet snaaart! Orkar inte öva mer, jag kan ju köra. Suck. Jaja, jag kämpar vidare helt enkelt, what to do?
Känns som att jag behöver Sarah på en promenad snart också, länge sedan sist faktiskt och vi har massor att tala om för bådas delar. Haha. Sarah jag hittade inte låten vi SKA ha! Morrr.. Men jag kikar vidare. =)
Nää nu ska jag sluta snacka strunt.
Grattis Cissi som fyller 19 år idag! =)

jag lärde dig att gå ifrån mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback