onsdag.

Denna dag blev inte alls som den var planerad vill jag lova. Fick sms av Akhila igår vid 1 tiden att hon hellre ville åka till stan på fredag och kika friidrott idag, lugnt lugnt för min del då fick jag sova. Och det var det verkligen värt, så himla skönt!
Men blev dock väckt vid 12.20 av pappa som frågade om jag kunde komma och jobba mellan 14-16. Jag tänkte då att det tar mig en timme att ta mig till Sundbyberg och för att jag ska hinna in till kl 14 så var jag tvungen att alltså ta 13.02 bussen från mig. Panik!
Men jag stressade som en tok och hann alldeles utmärkt. =) Så då har man tjänat pengar idag, toppen! Och det blir jobb imorgon också fast mellan 11-16 ungefär, skönt ännu mer pengar! Dock sveriges tråkigaste jobb, som alltid men det ger pengar. Slipper iallafall stå i "fängelset" och vid dom varma maskinerna.
Men nu måste jag packa ihop lite grejer för matchen och sedan åka och förhoppningsvis göra en bra match. =)
Kommer vara död imorgon tror jag..

big girls don´t cry...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback