måndag.

Usch då har man lyckats få feber också, kanske inte så jätte smart att träna en hel helg när man är sjuk? Tydligen inte. Hmm ska nog skärpa mig, men hittills har jag ju klarat mig, kanske det som är det värsta.
Gick och la mig asapa tidigt igår, halv 11 och somnade nog lika fort, vaknade trehundraelva gånger tror jag och det krampade nog i hela kroppen haha, trääningsvärk öööverallt! Hemskt. Snacka om otränad eller något.
Så idag blir det ingen träning för min del, skit också. Kommer nog inte få spela våran första match i DM på onsdag. Blää, jag vill. Jag får allt bli friskare än friskast imorgon så jag kan träna. Jag kommer nog att lyckas, not. Jag gör mitt bästa helt enkelt.
Körlektion imorgon också, shit känns som att jag har tappat allt. Men det kommer nog gå bra, eller hoppas på det iallafall. I annat fall krockar jag.
Jag vet jag är otroligt positiv av mig idag känner jag. Men det blir bättre, hoppas jag. Brukar bli bättre =) Jag är inte den som är det, som jag brukar säga.
Jag bör städa mitt rum också, det blir nog dagens mission faktiskt. Med min snabbhet idag så kommer det nog även ta hela dagen och inte så fort som jag brukar göra det. Attans. Vill även kila och hyra en bra film att trötsa mig med, det kommer dock inte bli av.
Det är mycket man bör göra som aldrig blir av.
Fick även höra förra veckan att min gammel farmor dog, har inte sett henne på några år dock men hon dog pga ålderdom och bara somnade in så det är ju skönt det iallafall så hon slapp lida. När pappa var och hälsade på henne för ett år sedan kom hon inte ens ihåg vem han var, stackarn. Hon blev hela 96 år gammal. Vila i frid.

Den här grabben rocks my world! Utan tvekan. Älskar hans röst och texter.

Michael Bublé

image330

what i´ve done...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback