kärlek!

Till shopping! Älskar det verkligen! Gah =) Idag blev det en riktig jävla dag också, haha. Börjar med att åka med Akhila till hennes mormor och morfar för att hjälpa till med ett drapperi och sedan handla mat åt dom. Sedan stora staden för att "riva skatteskrapan" som hennes morfar trodde vi skulle in och göra. Haha. Jaja, men därinne provade vi typ alla kläder vi hittade. Hon hittade sina skor och lite kläder jag köpte inget av den anledningen att vi skulle vidare efter det. Så efter vi varit där bär det av mot Rosaholmen och Kungens kurva/Heron city, i Rosaholmen köpte jag kläderna jag provat i stan. Haha, hade rabatter och grejs där, därför blev det så. =) Fick ihop två tröjor, ett par leggings (barnavdelningen....) och ett linne. Alltså jag och Akhila kom fram till att det är nästan lite pinsamt att största storleken på barnavdelningen är för stort! Haha. Vi hade lite kul åt det, men billigare blir det också. =)
Så vi köpte glass och åkte sedan över till Heron City för att gå på media markt för att hon skulle köpa armband till sin Ipod (vilket jag också behöver) och ett par hörlurar, och jiiiisses vad det fanns att välja på. Stog säkert i en halvtimme och kollade haha. Vi två som är lika lost är ingen bra blandning på det där. Men hem kom vi sedan iallafall.
Så nu sitter man här och degar och vet att man kan göra NADA ikväll pga tidig träning imorgon, tack. Jaja ledig är man iallafall ikväll och kan inget annat än att chilla, kan väl behövas men lyckas jag? Imorgon blir det andra bullar vill jag lova!
Så dagen, stor kärlek till Håkan Hellström (my man!) och shopping, mina två lyckorus! =)

för allt som är kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback