kärlek till ayia napa.

Kom hem imorse från den mest underbara resa jag gjort hittills. Kunde nog inte bli så mycket bättre. =) Men nu är man lite sliten och väldigt trött, sjuk till på köpet. =)
Så jag kommer inte orka skriva något speciellt om allt idag tyvärr. Skönt ändå att komma hem tycker jag, men skulle inte direkt tacka nej till att återvända.
Mycket sol, bad och vätskekontroller, men vad mer kan man begära? Och dessutom fanns det ju alltid någon man kunde vila ögonen på. Haha. Så som jag brukar säga "jag är nöööjd"
Vilket tokgäng man åkte med. Eller Dannes kommentar "va är det för jävla fittor man åker med"
Jobbigt att man blir helt ensam nu bara, man är van med att alltid ha någon, och som även förstår dom interna kommentarerna. Haha. Men sådant är livet. =)
Det var helt enkelt en toppen resa och den var värd varenda krona!

"jag är nöööjd"   "ääh lägg av"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback