faktiskt.

Så känner jag mig riktigt uppåt idag. Don´t ask me why, för jag vet inte. Men skönt är det. Känns så toppen, det enda som drar ner min nivå är min älskade huvudvärk och ömmande bihålor (usch vem kom på det ordet?) Annars är allt tipp topp på nå vis.
Igår, feber heja inte speciellt kul. Var riiiktigt rastlös igår, hatar att bara vara hemma och vara sjuk och göra absolut ingenting mer än att pendla mellan dator och tv. Suck. Så haha sent nog som halv 12 inatt så smsar jag vännen Victor för att hoppas att han är ute och knallar så man kunde joina. Och som tur var så var han påväg ut med söt hunden Casper.
Var ut en sväng och pratade som vanligt om allt. Hem till honom där även hans lillasyster Emelie var med deras kusin Johanna, dom röjde typ hela lägenheten kändes det som. Haha men roliga var dom. Började baka kladdkaka runt 1 på natten (?). Victor fick för sig att jag nu skulle se filmen jag lyckades smita undan sist, Hills have eyes (tror jag den hette) Den var absolut INTE en av mina favoriter, så sjukt mycket blod, överallt, jag hatar blod. Ormar, spindlar och blod är några av mina svagpunkter. Så man kan säga att jag blundade både en och två gånger. Victor som typ kunde filmen utan och innan tyckte det var riktigt roligt att se mig så. Tackar så mycket för det, not. Haha.
Vi "livade" upp det med en Wallander film, Blodsband om jag inte minns helt fel, jag somnade. Haha. Tycker faktiskt att dom filmerna också är rätt läskiga. Pinsamt nog. Aja, typiskt "tjej-grejer" misstänker jag. Tro det eller ej men ibland är jag riktigt tjejig.
Åkte iallafall hem vid 14 tiden idag, hade körlektion, efter ca 1 månads uppehåll. Nervös som få! Som Fetto Robin uttryckte sig "kan du bli så?" aa tydligen så gick det utmärkt. Men allt gick jätte bra och jag har kommit ett steg längre, skönt. Min lärare var imponerad över mig trots det långa uppehållet. Tack. =)

Fick höra av min vän Billy att det var dom vänsterhäntas dag igår! Coolt. Så gratta mig i efterskott vetja. =) Haha. Eller något, visste inte ens att det fanns något sådant. Men tydligen finns det.
Och Sarah du vet att jag finns här för dig, big heart!
Snart är modevisningen också, shit maj-britt kommer nog dö av nervositet. Haha.

när ni tar saken i egna händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback