dom har molnen i famnen.

Tidigt är man uppe och allt, kanske för att jag blir hämtad av Akhila om 30 min, shit 30 min bara! Gah jag har visst lite bråttom. Haha. Typiskt mig, men jag kommer hinna =) Får man hoppas iallafall.
Inatt sov jag inte bra alls, usch verkligen pissdåligt. Vaknade trehundrafemtiotvå gånger minst, och innan jag somnade också, suck. Hoppas på en bättre sömn inatt med tanke på att träningen börjar kl 10 imorgonbitti. Fan.
Idag är det iallafall staden som gäller, ska bli skönt att komma ut och gå lite. Dock är väl inte min plånbok lika överrens om det som vad jag är. Haha. Men det får den tåla, lite till iallafall. =) Jag har faktiskt sökt ett par jobb till så vi får väl se vad dom säger.
Så är det Håkan Hellström nästa lördag! YES äntligen! Längtat till tusen. Så jag hade tur att River games i Göteborg inte blev av, för då kan jag se Håkan.

image403

Kärlek till Håkan!

Hmm tror det blir 5e gången jag ser honom live nästa vecka i sådana fall. Kan aldrig bli för mycket. =)

Nää nu är det bäst jag kilar och gör något åt sminket, kläderna och håret innan hon dyker upp här.

som en tavla över rätt och fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback