Studentskiva!

Idag gäller det, fan va roligt det ska bli! Och jag har återigen överträffat mig själv, har nu sålt 11 biljetter och tidigare idag såg det ut att bli bara 6 st. Haha. Sedan att några stycken har hört av sig och frågat om biljetter är en helt annan sak, fortfarande jag som sålt dom, eller hur? =) Kul som tusan ska det bli!!
Ös ös ös! =) Snart kommer, J och E hit och vi ska för parta lite grann för att sedan få skjuts av E´s snälla mor som skjutsar oss in till den stora staden. Tackar!
Skriver mer om allt imorgon och förhoppningsvis har jag då lite bilder också =P

Vi måste börja leva...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ta för f-n inga kort på mig!

haha :)

Postat av: Angelique

Haha ska du säga som hade kamera :D Min är så pissdålig att det inte ens var värt att ta med :D

2007-04-13 @ 12:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback