Säg aldrig..

...att du mår toppen. Eller jag ska iallafall passa mig för det tror jag. För rätt som det är kommer någon där och trycker tillbaka dig stenhårt i skorna igen, tackar för det, känns bra.
Trots en berg och dalbane dag så slutar den ganska bra. Fick pengar av Hydet som jag egentligen skulle fått en kryssning eller liknande men nu fick jag pengar istället, och det var veeerkligen behövligt måste jag säga! Kunde inte kommit mer lägligt!! Tack! Det finns nog en gud trots allt.. Men ska försöka att inte shoppa upp alla pengar imorgon, MÅSTE spara.
Sedan kommer H på min studentskiva, toppen toppen toppen! Blev så himla glad över det faktiskt att det räddade min dag mer än pengarna. =)
Snart klar med projektarbetet, spänningen är olidlig må jag säga..
Längtar tills imorgon! Ska bli skönt att komma bort lite fast man är hemma på något vis.
Kul att höra av M från Sälen också, saknar dig massor! Snart får du äntligen åka hem igen =)

I belive...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback