Nebbecrackers.?

Där har vi efternamnet som tog en hel film inklusive att läsa på baksidan om fodralet för att haja. Haha. Bra va? L och jag undrade hela filmen va sjutton det var dom sa. Greatans.
Oj va jag bloggar idag känner jag.. Tihi. Men det har hänt så mycket att jag bara är SÅ tvungen. =) Jag var idag med T och L. Dom ringde mig och sa att dom kommer över med hyrfilm och godis, jag var först otroligt tveksam med tanke på att jag satt i mjukisbyxor och osminkad. Blä. Kände mig allmänt så där "hej-jag-är-så-dagen-efter" fast jag inte mådde dåligt. Så efter ett tag knallar dom in med diverse gott och film. Precis då skulle jag äta middag så jag smiter iväg och äter, väl tillbaka lägger vi oss och glor på filmen. T somnade väl efter hmm jaa kanske 20 min in i filmen eller nått? Haha. Han var lagom trött. Jag och L tittade iallafall på filmen, Monsters House hette den, någon tecknad jätte konstig men hyggligt rolig film, rätt skum. =) Vi spelade lite poker efter filmen och svullade lite till, pokern var med insatser av mina saker, mobil, lypsyl, fjärrkontroller, you name it! Haha. Kul var det. Efter det kommer pappa in och säger att det var dags för kladdkaka och grädde, tackar sa vi och gick och åt! Eller iallafall jag och L, T stog och pratade med min mor. Haha.
Ska ladda upp lite bilder från våran helkväll, med alla tillbehör! Bulleeen! Haha. Jag skulle kunna leva på kommentarer alltså. =) Bästa jag vet!
109823-84

När väl T satte sig till bords och åt kladdkaka och grädde.

109823-83

Bulleeen! Haha. Så bra alltså.
109823-82

Men hallå!? Inte tar du väl hela för dig själv heller!

109823-81

Muums. Me like! =) Frödinges kladdkaka och en smula grädde gör susen.

109823-80

T otroligt nöjd av att tortera L. =)

109823-79

Pokerproffs visst? Haha. Jag har noll koll på sånt där! =)

109823-78

Vilken soppa! Haha, men det var organiserat egentligen. Pokern. =)

109823-77

Det handlar bara om pokerfejs och solglasögon, eller hur DJ och Bullen? =D

Diverse kommentarer som uppkom under kvällen:
"Den är så mm mm hård?" - T som sa om min kudde.
"Bulleeeen!" - Från filmen vi såg där kallades en av ungarna för bullen. Vi typ dog. =)
"Superrull!" - Även denna från filmen. T handbollsprofilen på tisdag, deal?
"Hon är stor som ett hus" - L sa lite fyndigt när vi tittade på filmen. Måste dock ses för att förstå.
"Nebbecrackers" - Efternamnet på den elaka gubben i filmen som vi aldrig förstog.
Och massa mer. Haha. Sjukt kul kväll man kan ha så här dagen efter! =)


Och Robin, inte ska du få tro att du vunnit på något sätt för du är den som är mest mobbad av oss iallafall! ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha vilka söta bilder!

Speciellt efternamn :P

Postat av: vingklipptpingvin

Ser ut som en riktig helkväll :)

2007-04-23 @ 09:59:59
URL: http://vingklipptpingvin.blogg.se
Postat av: Anonym

Maria: Haha japp, och fler var det men orkade inte lägga upp fler :D haha, men verkligen helt sjukt och så sa dom det fort också så jaa vi satt som frågetecken :P

Robin: Men absolut utan tvekan! :)

2007-04-23 @ 12:16:50
Postat av: Jessica

ja, helt sjukt bra faktiskt :)

2007-04-23 @ 15:37:57
URL: http://www.jessicasvensson.blogg.se
Postat av: Angelique

Ooo ja det må jag säga! :D

2007-04-23 @ 16:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback