Mer duktig.

På samma dag så har jag lyckats: varit ute och sprungit OCH gjort klart det sista i projektarbetet. Jag tror att jag inte kan göra speciellt mycket mer iallafall. Det värsta är att jag inte fått svar från dom viktigaste. Typ dom personerna på Absolut. Faaan! Men vad att göra? =/ Ingenting, ska kolla lite mer imorgon. Men jag känner mig ändå duktig. Skrivit ut allt och lagt i en mapp, duktig duktig må jag säga. =)
Att jag inte fått arslet ur vagnen tidigare förstår jag bara inte. Haha. Men typiskt mig att göra allt i sista stund. Jag visste från början att det skulle bli så här. Men men. Svårt att ändra gamla vanor faktiskt. Ändå glad att jag gjorde det mesta klart, det som gick vill säga. =)
Så nu snart blir jag hämtad av A för att åka till S och mysa. =) Det kommer däremot bli en vana tror jag. Haha, dock en trevlig sådan.
Imorgon är det fotboll på råsunda också, AIK-Kalmar. Det ska bli roligt faktiskt! =) Hoppas såklart på bra väder också! Håll tummarna vetja.
Duktig duktig! =)

I am the rain that's coming down on you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback