Lördag och sol.

Jaha då har man kommit upp ur sängen alldeles för tidigt än planerat. Blev väckt av att R skickade sms. Tack ska du ha! Jag ska allt hämnas på dig och det vet du! Men jag hade ju fått hoppas på att få sova lite idag, men där fick jag kan man säga. Men det är ju ganska bra att komma upp rätt tidigt ändå för då har man hela långa dagen framför sig. =) Man ska försöka se allt positivt. Och det andra positiva är ju att han hade tråkigt och ville ha någon att prata med. Great där har vi allt positivt, nu känns det mycket bättre! =)
Idag då, blev hur glad som helst när jag vaknade och det var fint väder ute. Sol sol sol! Dock kallt men vi kan ju glädjas åt att det är sol iallafall. Det ska jag göra. Nå, så vad händer idag då, inte mycket vad jag vet, än. Kanske blir det krogen ikväll men jag får se hur det blir med den saken. Ska träffa J på dagen också tror jag, men det är ju inte hela dagen. Resten får komma som en blixt från klar himmel. Haha. Som att det någonsin har gjort det tidigare för min del? Nää knappast, men man kan ju alltid önska. =)
Ska vara hundvakt idag faktiskt kom jag på, eller inte bara jag självklart utan min familj. Åt våra förra grannar som flyttat till Linköping för ett par år sedan, dom kommer upp och ska gå på någon fest eller hur det var. Spännande. Men annars är det inte mycket som händer runt omkring mig, ganska dött. Lite små trist faktiskt, det får gärna hända lite saker så man inte sitter och sover igenom sina dagar.
Kanske bäst jag går och äter frukost innan jag hunnit analyserat det mesta..

´Cause I wanna start living my life...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback