Kista och Barkaby Outlet.

Idag var jag som tidigare nämnt i Kista och Barkaby med vännerna A och S. Det var som vanligt lika roligt att åka med de där två, men helt otroligt att ni höll sams, första gången i världshistorien =D haha!
Vi trodde verkligen att hoppet var ute med att hitta något till imorgon, eller iallafall jag. A hittade äntligen sin studentklänning en super fin från Filippa K, som klippt och skuren för henne. =) Sedan minns jag inte om hon hittade något mer, haha bra minne va? S hittade solglasögon och en t-shirt till hennes lillebror. Själv var jag ju såklart värst, haha.
Köpte massa saker:
Acne jeans, från Acne butiken i Barkaby
En Koola Anna kjol, från Hollies i Barkaby
Ett par svarta leggins samt nagellack från HM i Kista
Sist men inte minst ett par jätte söta Fred Perry tygskor, från Brands i Barkaby.

Jag är så himla nöjd med mina köp faktiskt, kunde inte blivit en mer perfekt dag! Så nu till pricken över i:et så är det Lost på 4an! Bäst man kilar! =)

Be mig så stannar jag kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback