Greatans.

Kvällen igår blev verkligen greatans! Hel nöjd faktiskt. Förutom en sak.. Maten. Vi betalar 300kr för jätte dålig och lite mat, suck. Så det var tråkigt, men det blev iallafall bättre sedan efter middagen. Vilket drag, och det var så mycket människor som man kände, tror inte ens jag träffade alla jag egentligen kände där, kändes som det iallafall. Det var verkligen toppen hela kvällen alltså! Dock hade väl vi kunnat börja tidigare än runt 18 snåret eftersom det visade sig att vi behövde åka redan vid 18.45 så lite små stressigt blev det men äsch, det ordnade upp sig kan man säga. Skönt att man inte blev allt för full iallafall så att man mår bra idag. Känns jätte skönt att slippa vara bakis nu faktiskt, hatar att vara det. Så nu kan man njuta av MIN fredag, fredagen den 13:e =D Myyys! Haha, sedan att jag inte ska göra något speciellt är väl en helt annan sak. Men något hittar jag nog allt på och gör jag inte det finns alltid alternativet att gå ut med A och hennes kompisar, men det känns lite avlägset att haka på med min smala plånbok dock.
Känns bra också att man bara hört positiva saker om våran skiva igår, bra bra att fler blev nöjda. =) Har ni tur kanske jag lägger upp bilder senare, har inte fått några än men ska tigga till mig bilderna som togs igår. Hihii. J, du är en av dom jag kommer smöra med! ;)
Men vad ska man hitta på en super fin dag som denna då? För det är grymt fint väder ute. =)

Människor är som pusselbitar - det finns alltid två som passar ihop...

Kommentarer
Postat av: Maria

haha tyvärr blev ju jag bakis då :P
men det var det värt!

Postat av: jennie

va ju som sagt en sjukt bra skiva=) bästa ja varit på..!!;)
men blev ju trots allt bakis, så huvudet imorse mådde inge bra..haha!:P

2007-04-13 @ 17:24:13
Postat av: Angelique

Maria: haha jaa, tur att du tycker det iaf, jobbigt annars :D

Jennie: det är ju toppen, då får du se till att inte gå på några fler så våran fortfarande ligger i topp ;D haha!

2007-04-13 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback