Gaah!

Man blir sååå trött..! Jag har suttit och läst sen kl 19 ungefär och har ännu inte tagit mig ens igenom häftena som vi har prov på imorgon. Kan kanske vara så att jag läser segt, joo jag vet att det är så också men nu är det så att det är så mycket och vääldigt ointressant att man gärna börjar pyssla med annat eller läser och sedan ändå inte får in något. Suck. Kunde det inte varit två prov istället för ett? Nu har man två olika ämnen man ska försöka komma ihåg. Jobbigt läge för min del och mitt dåliga minne. Tack. Men jag lever på lyckan från tidigare idag. =) Haha. Lite måste man unna sig. Dock kanske inte lite godis som sällskap i pluggandet var väl inte riktigt med i beräkningarna, men vad ska man göra? Kunde inte låta bli. =) Men jag SKA skärpa mig när det gäller sånt. Man måste ju se bra ut på studenten. Haha.

Tänkte återigen publicera en kort konversation mellan mig och S. Haha dock från gårdagen men den är ändå rolig och har inget sammanhang någonstans. Så vi! Dum och dummare.


» ลngelique ت « | Skönaste helgen på länge! säger:
det var ju som lopez och tvärn ba ringer och säger att dom kommer till mig med hyrfilm och godis typ jag ba vaaaa jag sitter i mjukis och noll smink, dom ba men skit samma, jag ba hmm aja, så orkade jag itne sminka mig, så kommer lopez in och ba "meeh ange för fan sminkade du oss bara för vi skulle komma!" jag ba, ehm nää jag har inte sminkat mig

» ลngelique ت « | Skönaste helgen på länge! säger:
hahaha

sarah aka myggan! . oberoendeframkallande .freak it out VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DAGENS MÄN!?!? säger:
JA SÄGER JU DET!!!

» ลngelique ت « | Skönaste helgen på länge! säger:
jag gick offentligt i mjukisbyxor och osminkad OCH oduschad ut med hunden idag

» ลngelique ت « | Skönaste helgen på länge! säger:
jag kom på mig själv halvvägs när jag gått

sarah aka myggan! . oberoendeframkallande .freak it out VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DAGENS MÄN!?!? säger:
oh no du ska få en guldstjärna

» ลngelique ت « | Skönaste helgen på länge! säger:
hahaha jaa jag måste fan

sarah aka myggan! . oberoendeframkallande .freak it out VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DAGENS MÄN!?!? säger:
hahaha

» ลngelique ت « | Skönaste helgen på länge! säger:
nää men helt ärligt, jag måste köpa en klänning

sarah aka myggan! . oberoendeframkallande .freak it out VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DAGENS MÄN!?!? säger:

aaa ja me!!! fan vi får åka nånstans aså!!


Nej jag har aldrig påstått att vi är normala, okej?
Dags att återgå till pluggandet. Gääääsp. Jag vill inte. =( Noll motivation faktiskt. Kanske bör ge upp? Nej aldrig, ställ inte skorna på hyllan när det fortfarande finns krafter kvar! Jag SKA klara det här, om jag så ska sitta uppe resten av natten och komma till handbollsprofilen imorgon kl 8 som en zombie. (Fast då är allt som vanligt iallafall, fan då...)

På tal om inget har jag fått en viss kärlek till The Ark av någon konstig anledning. Dom är ju hur bra som helst. =)

As the sun and the stars and the moon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback