Fredag.

Som snart är över. Suck. Och hur mycket har man fått ur världen idag då? Inte mycket. Blä. Tråkig dag faktiskt. Lyckades somna återigen efter att ha kommit hem från praktiken, helt slut, varför? Vet inte, bara helt sjukt trött jämt känns det som. Ändå kan jag inte sova på nätterna och även om jag inte somnat en timme på eftermiddagen. Logiska förklaringar finns till allt men kan dock inte komma fram till någon vettig nu.
Jag var tvungen att skratta lite åt mig själv idag, för ibland är jag för korkad. Eller jag kände mig så. Haha. För idag har det blåst som sjutton, trodde för en sekund när jag gick både till och från praktiken att jag faktiskt skulle blåsa bort! Men det var inte de som jag kände mig dum över för jag var nog inte ensam om "blåsa-bort" känslan. =) Utan, usch kan inte ens tänka på det förens jag skrattar åt mig själv! Men när jag gick till och från praktiken så alltid när man kommer till rondellen vid älvsjömässan så blåser det alltid mycket oavsett vad och idag när det blåste som bara den så jaa, då fick jag super svårt att andas bara för att det blåste så mycket! Haha. Det var lite läskigt men jag kan inte sluta skratta åt mig själv för den saken. Någon mer som haft den känslan eller är jag helt ensam om det? Jag förstår dock om jag är ensam om det.
Trots pengabristen så hade en krogkväll med T och L inte känts helt fel. Blä. Jag är så seg!
Kan man bli irriterad på sig själv? Jag kan iallafall. Haha! Händer rätt ofta faktiskt.
Idag kom pappa hem med massa olika saker från hans jobb, godis, juice, diverse efterrätter som persikohalvor och ananas. Hur mycket grejer som helst verkligen! Det är toppen, och botten för då finns det ju alltid något gott att äta och jag som har bestämt mig för att ändra mina obra vanor. =) Hoppas jag lyckas. Håll tummarna för mig vetja. =)
Nej jag ska faktiskt spela lite playstation 2 med min bror nu. Heja mig, jag ska slå honom! Haha. Bilspel är verkligen det bästa som finns i spelväg =)

Why should it be so bad to be bad, when it´s so hard to be anything at all?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback