En bit på väg.

Jaa faktiskt, nu har jag och pappa äntligen varit iväg till Grönlunds Trafikskola i Södertälje. Det var på tiden. Haha. Men nu har vi iallafall bokat en provlektion. Och mer kommer det bli.. Men det som känns så himla skönt är att nu har vi kommit igång iallafall, vi har ett startdatum att börja på trafikskolan och allt sådant. Super skönt verkligen! Då kanske jag har körkortet inom det här årtiondet iallafall. Haha. Nu kommer jag ha tider som jag kommer köra och med en lärare som jag känner till också, då vet man att man inte får någon jätte konstig. Men det kan vara en stor nackdel också, men jag tror det blir bra =) Han verkar bra som lärare faktiskt. Pappa ska sitta med på första lektionen också och se hur det går. Så himla synd att pappa har så lite tid att köra med mig, annars hade det gått mycket fortare allting, då kanske jag rent av redan hade haft körkort. Men men, nu är jag på god väg att komma igång på riktigt. =)
Fördel att jag faktiskt kan köra i och för sig, måste bara ha mer vana och finslipa allting. Men kan ta sin lilla stund dock..

109823-76


















Men snart kanske jag har min drömbil! En blodröd Corvette cab.. Mmmh *drömmer mig bort* =)
Fast tror dock att drömmar kommer det att förbli, om jag inte som enligt mina planer, gifter mig rikt och vinner på lotto. =) Då är det bara att tacka och ta emot! ;)


You are always in my mind...


Kommentarer
Postat av: jennie

men gifta sig rik, de kommer jag göra. annars kommer ja inte ha råd med nånting jag vill ha ju...!:P

2007-04-18 @ 20:22:35
Postat av: Angelique

hahaha nej jag menar det :D

2007-04-18 @ 21:57:33
Postat av: vingklipptpingvin

Jag ska också gifta mig rik <3

Postat av: Emelie

Haha!! Min dröm är också en röd corvette och har alltid varit. SÅ COOLT! haha.

Då kan vi köra i en varsin bredvid varandra och vinka :)

2007-04-19 @ 11:08:56
URL: http://eemeliee.blogg.se
Postat av: Angelique

Robin: haha klart att du ska ;D

emelie: alltså, vi är ju lustiga :D haha lika med mycket! min drömbil har också alltid varit en röd corvette, det är kärlek till den! :D det tycker jag absolut att vi ska göra!! :)

2007-04-19 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback