Don´t let me be misunderstood.

Haha, alltså vissa saker KAN man bara inte hålla hemliga. Typ som S och mina härliga konversationer, vissa cencurerade (stavning?) och vissa inte. Och denna är såå värd att publiceras, eller iallafall delar av den! Dock kommer det absolut inte vara lika roligt för er som det är för oss. Ganska logiskt javisst.
Delar av dagens msn konversation.

sarah aka myggan! . oberoendeframkallande .freak it out säger:
snacka om insnöade vi är..

sarah aka myggan! . oberoendeframkallande .freak it out säger:
en norrman skulle inte sitta fel men helst en svensk

» ลngelique ت « | säger:
haha jaa oo ja

» ลngelique ت « | säger:
en kille skulle inte sitta helt fel

sarah aka myggan! . oberoendeframkallande .freak it out säger:
HAHAHAHAHAAHHAHAHA DÄR SATT DEN!!!

» ลngelique ت « | säger:

hahahahaha
sarah aka myggan! . oberoendeframkallande .freak it out säger:
vi är fööööör klockrena

» ลngelique ت « | säger:
som fan jag diggar oss stenhårt

sarah aka myggan! . oberoendeframkallande .freak it out säger:
ja hajjar inte

» ลngelique ت « | säger:
inte jag heller men vi är galna och lever livet

sarah aka myggan! . oberoendeframkallande .freak it out säger:
absolut

sarah aka myggan! . oberoendeframkallande .freak it out säger:
unga o dumma o kissnödiga like hell




Jag vet vi är INTE som alla andra, men what to do? Så går det när man umgås för mycket, för ofta, för länge och bara trivs otroligt bra med varandra. Haha. Eller visst?! But please, ta oss inte allt för mycket på allvar, vi driver en hel del och lite till! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback