Bilder från skivan.

Nu har jag fått lite bilder från skivan, tar självklart inte med alla för då skulle det bli lite mycket. Haha. Men här får ni se vilket greatans kalas det var. =)

109823-75

Söta Dobben och Ackelila. =)

109823-74

Gabban, Jessica, Sarah och Akhila på dansgolvet. =)

109823-73

Liten del av dansgolvet, skymtar mig, Akhila och Tvärn där nere. Haha. =)

109823-72

Jag, Gabban, Cissi i bakgrunden och Akhila på dansgolvet. =)

109823-71

Äre fest elle?! =D haha, Robban, Fetto Robin, Tvärn, Michella och Mikey utanför i rökrutan. =)

109823-70

Akhila och jag på dansgolvet, mycket dans blev det. =) Me like you honey!

Men det var verkligen en heeel kul kväll och värt mina förbannade skavsår som jag fick efter den kvällen, haha! Men jag tackar J som bar mig en bit till bussen, tusen tack! Jag lovar att det hjälpte mig att skona mig liite från mina redan då ömmande fötter. =)
Hoppas alla hade det lika roligt som vad jag hade! ;)

Tell me this night is over...

Kommentarer
Postat av: Maria

söta bilder! :)

Postat av: Angelique

oo ja :D haha!

2007-04-15 @ 13:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback