Så var den helgen över..

Det har varit en riiktigt skön helg trots allt =) Njutit av varje sekund, himla synd att tiden går så fort =( Vill verkligen INTE till skolan imorgon! Ska berätta om min otroligt sköna och avslappnade helg på myyycket länge. Har inte haft en ledig helg hmm.. jaa dom närmaste två månaderna tror jag! =O (Handboll handboll och handboll)
I fredags bar det ut! Vi var på ett ställe som heter 360 Sthlm som ligger precis vid t-centralen. Där var det jätte skoj, och vi var ett helt gäng som åkte in tillsammans! Plus min lilla vän Akhila (även kallad Ackmo =D) det var hennes första gång ute, hoppas hon trivdes! Såg så ut ;) Trist bara att Jimmy inte kunde följa med =( Han var sjuk! Det gick att ha roligt iaf! hehe.. Sen igår (lördag) gjorde jag absolut ingenting, var med Jimmy heela långa dagen och vi bara tog det lugnt och glodde på film. Och sen iof på kvällen åkte vi på bio med våra vänner Jimmy (även kallad Pungkulan) och hans flickvän Linda och hennes lillebror Daniel. Vi såg på Offside. Den var faktiskt bra, men trodde den skulle vara roligare, men rolig det var den! =) Sen idag, söndag har det varit handboll, eller jaa.. Kollat iaf, var inte uttagen till min egen match =S Inte helt roligt med tanke på att det var seriepremiär men men.. Sånt som händer! Sen fortsatte jag att kika på herrlaget som lirade mot AIK, både mitt lag och herrarna vann. Härligt kämpat Tumba! =)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback