Gäsp...

Min trötthet går aldrig över! Förstår inte varför den orkar hålla i sig, hur jag än vrider och vänder på det så är jag ständigt trött. Det är jätte jobbigt! Känns inte som att man orkar göra nånting. Typiskt höst tider. Så är det tillbaka till praktiken imorgon också, känns ju inte direkt bättre om man säger så! Gå upp runt 04.45, visst känns det jobbigare att se det "04.45" istället för kvart i fem, låter myycket tidigare med att skriva med siffror =D Usch, snacka om terapi! Man får helt enkelt intala sig själv att det bara är 8 månader kvar, vad det nu hjälper?! Känns så hemskt att bara första veckan gått.. Fast snart har man ju gått i skolan i 12 år så att ett par månader är egentligen ingenting! Jag borde bara njuta av tiden som är kvar, sen har man sina fasta tider och så är det bara.
På tal om något myyycket roligare så har jag och Jimmy 17månader idag =) Grattis på oss! Och grattis på Cissi för två saker, att hon och hennes kille har 1 och ett halvt år idag! Grattis grattis! Plus att hon tog körkort idag!! Jippie! =) Mycket grattis idag, för Acke min vän klarade teorin idag, ännu mera grattis! hihi! Härliga vänner alltså! =)
Nää får väl gå och vila upp sig innan träningen nu då =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback