Fredag åh härliga fredag =)

Jag är otroligt trött... Så jäkla skönt att man fick sluta halv 1 hihi! Så var man hemma sisodär 10 över 1 eftersom min snälla far var påväg hem och skjutsade mig från tumba! Tack pappa.
Idag har dagen gått jätte fort på praktiken, helt otroligt! Igår fick vi veta att från 50personer som skulle ha frukost till 370st nu till idag, vilket gjorde allt lite svårare med planering av förberedning osv osv. Men det gick jätte bra, man fick springa hela tiden och fylla på olika saker (fan va folk äter alltså =P) Närå! Men det var jätte skönt att dagen gick fort där. Ska faktiskt gå och sova ett par timmar så man orkar gå ut ikväll =) Hihi, äntligen krogen! Har varit sugen på att gå ut nu jätte länge, så det ska bli roligt! =)

Men nu ska jag försöka att vila/sova ett tag! Hoppas att det går bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback