Första dagen på praktiken

Jaa precis, vi har nu börjat våran otroligt långa praktik! Som pågår från och med idag fram tills 16 maj har jag för mig.. Sjukt länge! Skönt att jag iaf ska till sälen mellan 5 mars och 1 april =) ska bli sååå kul! Plus att man inte behöver vara på samma ställe under hela tiden. Ska tillbaka till Rica Talk Hotel efter sälen också men ändå! Det verkar bra där på Rica iaf, men det enda jobbiga är att jag måste gå hemifrån kl 05.00 typ! =O Det är hur tidigt som helst!! Börjar kl 06.00 på Rica. Skönt att man bara ska åka till älvsjö. Men det är ändå tidigt hur nära det än ligger. Ska få jobba i frukosten fram till i jul, om man vantrivs så får man såklart byta! Fast jag tror det kommer bli jätte bra =) Är nöjd hittills!
Har iof bara varit en dag men ändå, bättre än inget! Så kan man alltid hoppas på jobb efter praktiken ;)
Äsch nu ska jag hitta på nå annat typ.

Ha det så bra nu i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback