Tiden går för fort..

Nu är det härliga fredag igen! Toppen! Helg är nog det bästa, och så har man lov en vecka också absolut inte helt fel! =) Vem tackar nej till lite ledigt? Inte jag iaf. Och den som nu skulle göra det måste jag ha en ruggigt bra förklaring av alltså! =P
Cissi min vän gav mig en lite rolig grej att prova som jag tycker ni också ska testa. Man ska "sjunga" för idol-juryn, det är skit svårt! Haha, men jag ger mig inte jag ska gå vidare hos dom! =P Man sjunger inte på riktigt då hade jag aldrig spelat det ;) Men
testa. Värt ett försök iaf! =) Jag har nu lyckats gå vidare två ggr, men alltid torskat på den tredje =D haha humor alltså!
Och lilla Sailormoon hade visst aldrig tänkt att vakna heller, hihi! Äsch förr eller senare måste han det också tycker man ju!
Men tiden går verkligen fort, alltså om mindre än 2 månader är det jul, helt sjukt! Och bara ett par månader kvar innan studenten osv osv osv.. Jag förstår verkligen inte!
Nu ska jag fortsätta spela lite! haha! =D

Singing in the rain..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback