Skönt med tidiga träningar.

Alltid lika bra med tidiga träningar som det är på måndagar. Hur skönt är det inte att vara hemma vid 21 istället för att veta att man antingen precis slutat träna eller har en timme kvar att springa runt på den där planen. Mmh.. Njuter verkligen! =) Så är det middag snart också, pyttipanna får jag idag ska bli gott. Hann inte äta middag innan träningen med tanke på just att det är så tidigt plus att vi skulle vara på vårdcentralen kl 16. Men jag klarade mig som tur var! hihii..
Och snart gbg.. guuu va jag längtar! =) Så vi ska bo på det här underbart fina hotellet,
Hotel Gothia Towers, älskar hotell frukost! Jag vet jag har nämt att det här tidigare, men absolut värt att nämnas igen =D

Nu är det middag! Ha en trevlig afton..

Little by little..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback