my god woke up on the wrong side of his bed

Jag vill inte till skolan imorgon! =( Orkar inte.. Men som tur är så är det faktiskt lov nästa vecka, heja heja!! Guu va jag ska sooova då =)
Måste läsa ut min bok tills imorgon också =/ Ont om tid just nu.. Har dock bara 2 kapitel kvar i den men iaf, får aldrig arslet ur vagnen och börjar läsa. Suck. Vill se på Trälen som börjar på 4an idag också om hmm 6min =P
Jag önskar verkligen att dygnen hade fler timmar! Skulle gynna mig verkligen.
Idag har jag sovit jääätte länge, blev väldigt förvånad själv över det men iaf. Sen var jag med Jimmy iprincip hela dagen, något som inte heller är till det vanliga längre tyvärr.. Men något som hör till det vanliga är handboll, och det kollade jag på idag också! Mitt sk. lag liksom.. åkte hem efter första halvlek iof dom ledde med 20-5 mot Haninge så jag kände att det skulle vara skönare att åka hem och äta middag med tanke på att jag var jätte hunrig! Så jag gjorde slag i saken.
Igår kväll blev det att jag åkte till min vän Henke och kollade på lite film med Tobbe och så kom Svahn och Anders dit senare, vi kollade på Braveheart som Henke inte sett tidigare! =S Märkligt nog hehe men han gillade den, lite seg kanske.

Nää nu måste jag läsa i boken innan det blir alldeles försent! Hatar att jag alltid skjuter upp det till sista sekunden, typiskt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback