Höstislovis! =)

Så härligt! Höstlov liksom! Har man längtat? Näää inte direkt va =/ Ska bli otroligt skönt att få sova ut lite grann om man nu kommer kunna det men försöka ska jag iaf =) Alltid något. Kommer för behöva plugga också, men om det blir så heller vet jag inte haha =D Är rätt lat på den fronten om man säger så. Kommer skjuta upp det hela tiden, som vanligt! Så jag!
Igår var jag en ruggigt snabb sväng till stan med mina vänner Sailormoon och Foppa, skulle kika lite jackor, eller jag skulle kolla och dom köpa =P En STOR skillnad måste jag säga! Och det kostade därefter haha, rätt åt dom ;) Men jackorna var ju snygga så why not? Hittade en
jacka åt mig själv också såklart, trots att min plånbok är typ så tom att den ekar! Men det hör inte hit tycker jag =P Hittade förvisso jeansen jag letat efter också.. Mmmh =) Trevligt det här alltså, jag MÅSTE vinna på lotto det här går inte! Haha.
Jag hade det iaf roligt, och så fick man se Idol-Johan (om man nu ska kalla honom det) på Mc Donalds när kisarna kände att dom var hungriga, för jag vägrar MD och har gjort i ca 2år eller vad det blir nu pga filmen Super Size me. Sen har jag bara blivit allmänt äcklad, kan äta glassen där (himla nyttigt det med alltså) men ändå. Känns skönt att slippa den där Donken faktiskt =) Sen var det bara att rusa på utvecklingssamtal med min tränare och sen träna.
Fick panik igår kväll också, jag lämnade min väska på min mors jobb för att slippa släpa på den i stan (där i låg alla mina kläder jag har på RICA hotel, min praktikplats) och jag hoppas ju självklart att hon ska komma ihåg att ta med den eftersom den hänger på hennes galje med jacka och allt, men icke! Hon glömmer den och det kommer vi på kl 22.30 på kvällen! JIPPIE! Hur skulle jag nu ta mig till? =S Men det löste sig, Jimmy fick köra mig imorse och hämta den och sen köra mig till praktiken! Jag kom endast 10min sent pga att jag var tvungen att stryka min skjorta =D haha! Bra va? =)
Tack Jimmy, du räddade min dag!

Regnar gör det tydligen varje dag nu när det är höst också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback