Fredag + lördag

Jaa jag hade tänkt att försöka skriva igår, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig =P Så jag hann inte.. Men sånt som händer!
Igår var det iaf som vanligt praktik, hyffsat mycket att göra vilket är roligare än att bara stå och fördriva tiden! Sen var det hem och köpa presenten till mamma som fyllde år i torsdags. Mobilen jag skulle köpa skulle komma in igår eftermiddag så jag och pappa åkte och köpte den och sen invänta att mamma skulle sluta på jobbet så vi kunde åka iväg och äta på restaurang. Vi åt på Tusen och en natt på Heron City, mycket gott =) Det var libanesiskt och huuur mycket mat som helst haha, trodde jag skulle äta ihjäl mig =P Men jag var otroligt nog hungrig idag med!
På tal om idag så har jag varit och kollat på handboll, HJSM Steg 2(herrjunior sm) Tumba-Sundsvall och tumba vann med massor! Sen var det bara att bära av mot Skogås till en hall jag aldrig hört talas om ändå har jag varit i Skogås sjuuukt mycket förut! Men det var ju också en upplevelse =P Min vän Henke (även kallad Sailormoon) spelade innebandy match där. Dom vann med 8-4. Men det var ingen höjdar match direkt, början var sjukt bra dom ledde med 5-0 och gjorde första målet efter 42sek. inte helt dåligt! Skogås började ta igen och kom upp till 5-4 och jag trodde det var kört fast dom klarade det fint!
Och H gjorde 2 mål och 1 assist! Well done! =)
Så nu vet jag faktiskt inte alls vad jag ska hitta på, vill göra något men vad?

Om en vecka är det looooov!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback