Ajuste

Alltid samma sak.. Tjafs tjafs tjafs... Fan det är såå trist! Man sjunker som en gråsten ner till botten när det uppkommer tjafs. Så typiskt att det ska bli just nu också. När man tror att allt är bra och allt kommer bli himla kul så nää, varför ska det bli roligt för? Får verkligen den känslan att du inte vill ha med mig och sen säger du att du ändå vill det så vill jag tro på det men det blir så svårt. Så onödigt, verkligen! Lika mycket mitt som ditt fel, men jag får alltid skulden till att det är jag som börjar, men självklart är det så! åååh.. jag vill vara utan alla såna här onödiga tjafs.. Snälla..!
Jag vet inte längre hur jag ska göra, ska jag med eller ej? Jag vill men det tar emot ändå.

Aja vi vann iaf våran match med 25-18. Grattis till oss!

En konstig känsla någonstans, det känns tomt eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback