Tillbaka i stan

Hemma igen från ett äventyr i Arboga på Junior SM i handboll. Vilket gick så bra som det kan gå, vann alla matcherna blev etta i gruppen och därmed kvalificerade till steg 4 i JSM av 5. Inte alls dåligt!
Hade otroligt kul med alla som var med trots mina 3 minuters speltid jag fick på 4 matcher. Vet inte riktigt vad jag ska säga om helgen, det var roligt mycket handboll och skratt. Deborah som har tagit körkort för ca 2 veckor sedan körde oss dit och hem =) Bra jobbat! Så nu går jag och hoppas på att bli uttagen till steg 4! Ska kämpa så gott det bara går för att ta en plats! Ska också kämpa mig till en plats med a-damerna och spela div. 1 norra.

Idag då, börjar dagen med att följa Sarah min vän till hennes skola för att vara hennes "modell" för att permanenta mitt hår. Blev mycket nöjd hon har gjort ett otroligt jobb! =) Tack!
Bör väl också göra slut finishen på religionsarbetet så man heeelt slipper tänka på det, vore jätte skönt! Har träning idag också, hurra så ovanligt. Men det ska väl gå bra antar jag!

Så ska jag kanske över till åland en sväng också helgen 8-10 dec =) Kul kul! Hoppas min plånbok håller med bara.

Hoppas vi löser det här kommer inte orka annars eller veta ens vad jag ska ta mig till? Vet inte ens nu hur vi ska göra, finns inget att lösa mer än att bearbeta framtida händelser om vi orkar fortsätta som det är nu? Vill veta vad du tycker.. Gillar inte ovisheten.

Vintern kan bli lång ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback