Sjuk..

Det suger att vara sjuk alltså! Kunde knappt sova en blund inatt pga min härliga hosta. Sen åkte jag till praktiken iaf med feber, hosta och ont i halsen, toppen! Men kände att huvudet inte var med för fem öre så jag åkte hem vid 9 tiden, jag provade om det gick men det gjorde det inte men provat har jag iaf gjort!
Ska nog inte dit på resten av dom två dagarna.. Fast nu vet jag inte hur det blir nästa onsdag om jag ska dit eller ej, har mössprovning i skolan då.. Mindre bra alltså! Får ringa och kolla med dom om jag nu inte åker dit på fredag iaf om jag känner mig bättre. =)

Ikväll är det Lost också! Man längtar varje vecka efter det verkligen, det är så bra =) Ska såklart inte träna idag heller så behöver inte bekymra mig om att stressa där ifrån heller, bara mamma och pappa som behöver =P
Nu ska jag gå och fortsätta vila lite, kanske bloggar mer senare om jag har något att skriva om..?

And when the sun goes down then we stay out...

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch inte ska du behöva vara sjuk :( Mitt i praoen och allting. Du får se till att bli frisk snart!

Men inte ska du se Lost! OC! Fast det är försig inte lika bra längre.. Grey's Anatomy äger allt

Postat av: Angelique

Nej det är jätte jobbigt faktiskt :/ Aa jag gör allt jag kan för att bli frisk :)
Haha lost är ju det enda rätta :P Har ju inte sett o.c eller så från början känns som att det inte är någon idé då ;)

2006-11-09 @ 00:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback