Inte dom andra lik.

Den här dagen har varit konstig trots att det inte gått särskilt långt på den. Har inte sovit bra under en veckas tid nu pga sjukdom m.m. Hur jobbigt som helst är van att sova mer än max 4-5 timmar om dygnet iaf. Nu har det kanske till och med varit färre än så. Känner nu hur tungt det börjar bli att inte kunna sova. Hoppas det vänder snart måste få sova ut!
Börjar iaf med att jag säger hejdå till J som åker till jobbet runt kvart över 6, kan inte somna om förens runt 7 och vet att jag ska upp 8.10 ca. Jobbigt. Men kunde äntligen somna om och klockan ringer stänger av den och sen somnar jag om igen.. Otroligt! Och lyckas samtidigt försova mig till kl 9! Paniken steg, jag skulle gå hemifrån vid 9.23 för att ta bussen som går 9.30 visste också att allt kommer ta extra lång tid nu idag eftersom jag inte kan gå särskilt bra pga min fot. Suck.. Det blev till att sminka sig i racer fart och klä på sig samtidigt för att sen skynda sig med att borsta tänderna och gå. Min tanke denna morgon var ju att försöka plugga på lite mer inför vinprovet vi skulle ha första lektionen, fan! Det sket sig kan man säga..
Gick ju inte direkt bra att plugga det igår heller var helt slut i huvudet och ville inte få in någon extra information alls. Kändes inge bra alls!
Visade sig att väl på provet så skulle vi prova ett vin och skriva som vi gjort på lektionerna, 11 frågor på 30 min. Okej tänkte jag nått bör jag kunna, för prova vin kan jag och förhoppningsvis förklara smak, doft och utseende. Svårare än vad jag trodde, kände knappt något lukt eftersom jag fortfarande är lite förkyld och smaken var svår att beskriva så som han vill ha det. Men jag gjorde uppgiften iaf.
Resten då? Joo.. självklart var det sånt jag absolut inte läst om.. Jösses.. Men lite kunde jag ändå. Räcker det till godkänt? Jaa den som ändå det visste... Hoppas det!
Efter provet väntade vi på lunch, jag var smått hungrig eftersom jag inte ätit frukost. Sen var det två häärliga timmar att vänta till svenskan, så vi beslöt oss för att hoppa över den eftersom vi var klara med det som skulle göras och det fanns dom som skulle skriva prov, fine så vi åkte hem! =)
Så nu väl hemma vet jag att det finns säkert massor av grejer jag skulle kunna göra, men jag orkar inte! Vill bara bort...
Längtar till att få åka till Sälen med Camilla i mars! =)

That the fire in your heart is out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback