Finns en sak jag kommer göra.

Jag har bestämt mig. Nångång ska jag klä ut mig till Magnus Uggla på maskerad eller liknande. Fan va coolt! =) Har redan allt ut tänkt. Det är något som jag ska göra innan jag dör iaf! Så är det bara.

Vem har föresten beställt det här urtrista vädret?! Snacka om att man blir ner dragen.. Men laddar iaf för ikväll, ser fram emot det trots foten och det. Man kan inte deppa ihop för en sån sak, man kan ha roligt iaf! =)
Hoppas det blir det också! Men det tror jag, ska bli roligt att träffa tjejer man inte känner. Jag som har mest killkompisar kan behöva få lite mer tjejkompisar =D haha! Iof finns det ju en anledning till det också, men det hör inte hit! =)

Följa med till sm nästa helg eller ej? Jag vill men...
Missade ju hela sm förr förra året också pga skada, suck.. Så himla typiskt! Pricken över i:et om man skulle missa iår igen! Sista året man får spela sm liksom =D haha! Skrattretande.. Äsch följer nog med, eller..?

Ljuset varar bara några timmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback