Dörrarna som öppnades.

Sacomässan idag = kaos. Inte för jag trodde något annat men ändå. Gick med Cissi ett tag sen träffade jag Benji efter det kom Emilia och tjockis Robin. Slutade med att jag och Emilia gick runt där. =P Efter kanske 10-15 min kom Nathalie dit också. Fortfarande kaos. Folk var det såklart överallt, hatar folksamlingar. Knappast att man fick mycket info, har inte gått så "lottlös" någonsin från en mässa, tog inget godis och sparsamt med information. Skönt dock. Åkte hem tidigt, runt 12 tror jag det var så väl i tumba så kommer cissi på min buss och ska hem till mig och emilia hakar på, mycket trevligt för vi ses aldrig typ tillsammans eller ens nånting mer än i skolan =) Pratade massa massa som tjejer kan göra =P När emilia motvilligt gick hem så diskuterade jag och cissi bartenderutbildningar på magaluf. Jag hade tagit information från två, och det verkade sjukt intressant. Som en kul sommar grej på två veckor! Ja, tack! Så vi har sagt att det är något vi absolut böör göra! Det är dock inte gratis.. Suck.. Jobb jobb. Nu när emilia tagit sig i kragen och fixat jobb så fick man mer press, jag måste verkligen fixa detta!
På tal om grattis, stort grattis till min vän Akhila som tog körkortet idag!! Jätte glad för din skull! =)

Magaluf i sommar cissi, ett av få måsten!!

Rock´n roll, rock´n roll i´m the king of rock´n roll..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe tror du jag gjorde någon religion idag?? :P Näää... :P

Postat av: Angelique

Du är ju så himla smart :D hahaha!

2006-11-24 @ 23:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback