Julgran.

Det var stängt igår när vi kom dit och skulle köpa julgran så det blev idag istället, hann knappt mer än att kliva ur bilen så hittade jag den =) En jätte fin kalle anka gran. Kommer bli hur fint som helst, längtar tills jag får pynta lite också, vilket blir imorgon! Luktar redan julgran i huset, det är ett gott tecken på jul. Det är nu bara 4 dagar kvar till julafton, och det känns fortfarande inte som att det är såå nära.
Idag har jag lekt lite med Sailor och Corro, dom är ju lika pucko som vanligt! hehe, men det hör till. Länge sen man träffade dom så det var allt dags nu, så här innan jul och allt. För både jag och Sailor åker bort över jul så det var ju perfekt så här. =)
Så får man se om man ska ut på krogen ikväll då, ser tyvärr mörkt ut men jag vill med ut ju! Men men, får se hur det blir! Vill ju ut med Maria som äntligen blivit 18! =)

Nää nu ska jag iväg med pappílu och köpa lite kvällsmat så man får någon middag innan träningen, börjar känna av hungern lite nu faktiskt..

I miss you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback