Avresa.

Ska packa in det sista och kasta i sig lite mat sen bär det av till norrland. Men jag har ångest. Som alltid när jag ska någonstans. Men nu är det mest för att jag missar värsta kvällen =( Usch! Så typiskt, missar till och med middagen där. Känns lagom surt. Istället ska man sitta i en härlig bil mitt i natten, kul! Vill hellre vara hos Linda ikväll med de andra och fira henne än att sitta i en bil.
Fick iaf en värmande och fin julklapp av J, skönt att vi hann träffas innan jag nu åker! 500kr på Nilson och en julblomma med en liten tomte i fick jag =) Tack så mycket! Kan jag köpa nyårsskor, haha! Perfekt! Längtar till julafton nu.. Men vill ju vara med J också, nu när han äntligen är ledig ett par dagar samtidigt som mig så är jag inte ens hemma =/ Suck.. Jaja bara att infinna sig i det då.
Så kommer jag inte att höra av Sailor på asapa länge, shit. Jag kommer hem på tisdag MEN då är han i Holland och kommer hem på nyårsafton. Jösses hur ska detta gå. Han blev iaf glad över julklappen =) Vilket var bra såklart haha.
J blev också glad, jag hade förut ingen aning om vad jag skulle köpa men det ordnade sig och jag var rätt orolig för att det inte skulle bli bra men han blev glad och tyckte det var bra, och jag tror jag redan vet vad jag ska ge honom i 20 års present i Februari. =) Skönt det, bara jag kommer ihåg det tills dess.
Nää ska väl lägga det sista i väskan för att sen slänga in den i bilen!

God Jul på er alla!! =)

Jag lovar du betyder nånting...

Kommentarer
Postat av: Emelie

GOD JUL :)

2006-12-23 @ 10:07:59
Postat av: Sarah

GOD JUL Angelotta! :D

2006-12-24 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback