1a advent.

Inget julpynt hos oss än, tråkigt. Kanske för att pappa var sjukt bakis och mamma iväg på idro och jag jobbade hela långa eviga sega dagen. För det har det verkligen varit, så sjuuukt segt.. Gick inge vidare med jobbet på globen heller =/ Dumt dumt. Hästmänniskor är (inget illa menat jag tycker väldigt mycket om hästar själv) väldigt dryga av sig, absolut inte alla men många. Sen hjälpte det inte direkt att det samtidigt var massa andra som gick med en annan marknadsundersökning på plats vilket inte hjälpte oss snarare tvärtom.. Skit jobbigt var det, massa folk och vi trodde lugnt vi kunde fixa 100nr var på 6 timmar. Det kändes för mig till slut omöjligt. Fick ihop endast 61st och då hade iof jag och C tagit knappa 30min pausen för mat. Suck. Nej på nej på nej, gav knappast självförtroende att gå fram till fler folk. Nu är det över iaf, det var som jag trodde en kul upplevelse och verkligen verkligen en bra prövning på mig vad jag egentligen klarar av. Jag är så sjukt blyg och hatar att prata inför människor så jag hade en viss fasa inför det här jobbet, men tycker själv att jag klarade mig iaf bra. Får man hoppas att det ger mig mer trygghet och känsla i att våga prata inför folk.
Gårdagen är inte ens värd att nämna, skäms över att det blev som det blev på folkets och sen gick det utför. Vi gjorde försök på att dra vidare men slutade i taxiåkande i stor stockholm, yeey! aldrig mer.
Den här kommande veckan ser inte särskilt lovande ut heller.. Tror min huvudvärk som suttit i nu ett par dagar inte lär släppa alls.
Imorgon, skola och träning. Tisdag, skola och träning (sent dessutom!) Onsdag, äcklig-praktik och genrep inför Dam-em. Torsdag, äcklig-praktik och sedan drar Dam-em igång på riktigt! Fredag, ska försöka få hel ledigt från praktiken för avgång till åland med vännerna. Ska bli sjukt roligt! Höjdpunkten på hela veckan!
Längtar till åland så man slipper det här!

Jag tycker om dig och det är av hela mitt hjärta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback