1 november.

Eftersom jag är fruktansvärt rastlös så får jag väl hiva in ett inlägg. Inte för att jag har något speciellt att skriva typ. Vegard ringde mig och var i eld och lågor. Han hade hittat en king lägenhet till oss! Självklart så av olika anledningar kunde vi inte få den. Så jävla typiskt eftersom den hade varit perfekt för oss, och inte alls dyr. Det kommer flera såklart men ändå, den var sååå söt! Helt fantastiskt.
Turen är snart på våran sida när det gäller.
Jobbar inte förens på torsdag dessutom så energin flödar. Ska inom folketeateret imorgon och gå igenom diverse som ska vara spikat, klart och inga frågetecken på tills fredag. Känner just nu inte mig speciellt nervös eller så men det kommer komma. I just know it! För jag är ju den som känner mig mest. Vore märkligt annars.
Svängde även ihop lite thaigryta här hemma som accepterades som tur var. Annars hade jag nog blivit avvisad från köket framöver.
Jag får helt enkelt fördriva kvällen med the big bang theory. Alla andra i hushållet ska ju krypa till sängs pga annan dygnsrytm än mig. Så jag har inget val eftersom jag inte kommer på något annat att göra med min rastlöshet.

Dagens musik; Coldplay - Clocks



du är bara ett ansikte i mängden, när vi sågs häromdan i trängseln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback