sthlm imorgon med malene.

Jag har egentligen inte alls tid för att blogga men ett kort inlägg måste jag få in. Som ni förstår har jag inte gjort mer än jobbat efter att ha sett coldplay. Den onsdagen innebar sedan också lite öl med några från ft. Tänkte man kan passa på när man är lite ledig att ta några öl. Kommer ju jobba nästan varje dag i december så jag tar vara på varje liten ledig stund. Kanske inte på bästa sätt men jag tar vara på dom. Så nu ska jag snart börja röra mig mot alexander kjellandsplass och malene för att lämna resväskan vi ska ha med oss till sthlm.
Vi delar på resväskan då vi bara checkar in en eftersom allt jävla smink och skit inte går som handbagage.
Så ikväll är sista arbetsdagen för veckan. Och jag tror det blir ganska lugnt ändå. Igår hade vi största kvällen för säsongen och det var egentligen inga konstigheter. Kanske man har rutinerna så inpräntade i ryggmärgen att det inte blir as körigt. Äsch va fan vet jag. Vi bara kör.
Imorgon drar iallafall jag, malene, sigge, emelie och gunnar till sthlm och branschkväll på wallmans. Kommer nog bli riktigt bra tror jag! Så stannar jag och malene till tisdagmorgon. Så vi gör sthlms shoppinggator osäkra hela måndagen. Jag vill ha söndag nu!
Passade också på att anmäla mig till åre som vi på wallmans får åka på i mars. Nice or what!? Åre det här året blev ju galet. Tror det blir något liknande nästa år.

Dagens musik; Coldplay - Clocks



under vingen på gråsparven när hon sjunger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback