världens bästa h och rekord.

Man kan säga att vi tog ut gårdagen maximalt. På alla sätt och vis. Håkan Hellström var GIVETVIS världsbäst, som alltid!! Fy fan vilken mäktig karl det är. Blödig som jag tydligen blivit på senare år (eller något) när han först kom ut på scenen för att börja konserten började jag nästan att tjura. Haha. Så löjligt men den lyckan som jag kände är helt fantastisk! Han ÄR fantastisk! Plus att vi stod längst fram!! Eller ja det var en rad människor och sedan stod vi. Behöver jag säga mer!? Plus att innan han klev på spelade dom The who och låten baba oriley. Bara där är det ju kung status.



Vi stod ganska nära, jaaa! Hjärta min man.

Och efter konserten bestämde vi oss för att åka upp till Wallmans. Det var kul att så många satt kvar och även följde med till champoo. Som alltid. Och jag är heller inte förvånad över nästa beslut som kom. DOCK beskyller jag min bror lite grann i det. Efterfest hos några vänner till Torstein. Ibland tror jag att jag och Vegard är en dålig kombination, iallafall när det gäller fest. Vi lyckas alltid hetsa varandra rätt friskt. Så självklart kunde vi ju inte sluta festen vid ca kl 8 utan fortsatte med nästa efterfest hos mig. Som i sin tur dog kl 10.30. Nytt rekord för oss två! Börjar nu också bli en smula nojig för hur åre kommer sluta för oss två..
Efterfesten nr 2 höll på att kosta min bror en ny biljett hem. Jag vaknar av en ren slump knappt 20 min innan hans tåg skulle gå. Alla låg och sov. Både tim och jag hade ställt klockor men ingen vaknat. Inte jätte märkligt.
Stress stress stress. MEN vi hann, konstigt nog.
Sedan gick jag hem med andan i halsen för att se om Vegard och Robin vaknat som valde att sova kvar hos mig då efterfesten blev så sen (tidig).
Samuel tyckte också i samma veva att jag minsann kunde gå med honom, hans mamma och syster på museéum. Jag tackade nej, då gårdagens smink och en nyvaken jag som förmodligen luktade en smula alkohol inte var en så bra idé.
Senare kom Toy hit och förgyllde min kväll och hjälpte mig att färga mitt hår. Så nu är det extra fräscht! Tack för hjälpen.
Har haft riktigt grymma dagar med tim här! Varit jätte mysigt och nu är det väldigt tomt utan honom här. Han får gärna komma hit fler gånger.
Imorgon lite jobb och sedan kommer Deborah hit också.

Dagens musik; Håkan Hellström - Klubbland



jag säger till alla jag känner om dig...

Kommentarer
Postat av: Mammilu

Va fina ni e mina Bebisar!!

2011-03-07 @ 19:37:21
Postat av: angelique

visst är vi!! :D

2011-03-08 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback