vänner, är allt jag har.

Redan lördag.. Shit tiden går så fort! För en vecka sen satt jag och ojade mig över att det var en hel drift dag kvar innan åre.. Känns lite sjukt faktiskt. Blev ganska sent igår då vi hade en privat fest i turbinen och allt skulle städas. Sedan väntade jag på Vegard som håller på att lära sig stängningsrutinerna. Skönt med lite sällskap hem faktiskt. Så vi köpte lite mat och när vi kom hem till dom så hade Samuel varit så söt och fixat te åt oss innan han gick och la sig. Inte alla som har så fina vänner som jag helt enkelt.
Så nu ska jag faktiskt göra mig helt klar för en mysfika/lunch tillsammans med Madde och Toy. Det var INTE igår! Saknar det som fan. Så får väl ta vara på dom stunder som kommer.
Men imorgon åker jag hem, idag känner jag verkligen hur skönt det ska bli att komma hem.

Dagens musik; Håkan Hellström - Båda sidor nu



du säger att kärleken aldrig var till för dig, att du aldrig känt vinden högt över trädtoppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback