nu gör vi oslo by.

Gårdagen jobbade ju jag. Så det blev inte mycket till schysst sällskap jag var till min bror tyvärr. Och jag jobbade lite fler timmar än planerat, men som tur är har jag en så bra bror att han inte tyckte det gjorde något. Det var dock heeelt dött på jobbet mot slutet, så det blev ganska tidigt ändå.
Vi avslutade natten iallafall med film hos mina favorit killar här. Sedan var jag vääldigt trött kan jag säga.
Så idag är planen att vi ska gå ut på stan, vilket kommer bli ett jävla helvete nu när northug lyckades ta guld, på ett helt sjukt sett. Men men grattis norge! Tänker inte vara lika bitter som northug själv när han väl förlorat. Kommer väl vara kaos men det får gå. Så senare ikväll terrar vi mina kollegor genom att dundra in på jobbet.
Så nu har vi laddat med längdskidor, frukost och dusch. Så oslo nu drar vi ut.
Kan lova att det blir lite foton också. Nya frisyren och att bror är här måste ju dokumenteras.

Dagens musik; Håkan Hellström - Ramlar



och jag hör att du är säker nu, jag vaknar med den tanken varje dag...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Ja lycka till då att vara Svensk i detta guld jubel som det lär vara...Ska faktiskt också ut å göra stan, med Thomas och Sophie i kväll, med mat och någon öl till. Ha de. P

2011-03-04 @ 14:53:58
Postat av: angelique

ja du pappa, det var väldigt mycket folk i omlopp faktiskt.. men tur i oturen missade vi prisutdelningen på stan kl 19.30 hade varit kul att se det men fyyyy fan så mycket folk det lär vara!! ha det så kul ikväll då! :) puss å kram

2011-03-04 @ 18:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback