flytta-hemifrån-helgen.

Idag är det jobb! Och min rygg är inte bättre. Suck. Så får helt enkelt ta det lugnt med bärandet idag. Nu ska jag bara stoppa lite i ansiktet för att sedan traska mot Toy med mina grejer. Som jag skrev igår kommer jag ju "bo" där i helgen. Vi jobbar ju ändå så det handlar bara om att sova och äta, knappt.
Hoppade över träningen idag för att skona ryggen och vara så fit for fight på jobbet som möjligt. Jag tänker inte bli sämre. Tobbes förslag ligger nära till hands nu.
Annars händer det inte jätte mycket. Danielle har nog landat nu så Emma ska möta henne. Tjejerna kommer förbi jobbet imorgon för att kolla showen och dricka drinkar. Ska bli roligt, första gången jag kommer stå på andra sidan baren när dom är där!
Nä, nu måste jag fixa det sista och promenera mot Toy. Annars kanske hon blir syyyr, haha.
Är så glad att äntligen har Daniel Adams Ray släppt sin solo platta! Den är grym.

Dagens musik ; Daniel Adams Ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt



vad är det som krävs för att stanna kvar, som inte är säker men aldrig tvivlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback